مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن

ساخت وبلاگ


آیا تا به امروز این پرسش را از خویش پرسیده‌اید که چرا خریداران اینترنتی، به کار گیری از نرم افزار گوشی را برای جاری ساختن خرید‌های خویش گزینش کرده و این طریق را به دیگر شیوه‌های خرید اینترنتی ترجیح میدهند؟ جواب بی آلایش میباشد! خریداران هنگامی از یک نرم افزار اندروید یا این که ios جهت اعمال خریدهای متفاوت خویش به کارگیری می‌نمایند، به سراغ یک مارک معلوم رفته و به جهت اعتمادی که به‌این مارک دارا هستند این‌راه‌ی خرید را تعیین می‌نمایند؛ براین اساس مهیا آوردن مجال برای خرید از روش گوشی و ارائه‌ی نرم افزار از سوی یک مارک، تاثیر بسیار متعددی در محبوبیت آن مارک داشته و به بالا رفتن اعتبار آن سبب می شود.

معرفی گونه های اینترنت‌وب سایت‌های سازگار با گوشی


پیش از این‌که به سراغ اهمیت پباده سازی نرم افزار تلفن همراه و به‌طور کلی تمرکز طراحی اپلیکیشن روی بیزنس الکترونیک بر بستر موبایل برویم، اذن دهید گونه های وبسایت‌های سازگار با تلفن همراه را معرفی کرده و شمارا با اصطلاحات مو جود در این مورد آشنا کنیم. به‌طور کلی ۳ نوع اینترنت‌تارنما سازگار با موبایل‌های گوشی در عرصه‌ی کسب و کار الکترونیک وجود دارا‌هستند که به‌دنبال به معرفی آن ها میپردازیم: 

اینترنت‌وبسایت‌ ریسپانسیو یا این که Mobile Friendly Website

اینترنت‌ وب سایت‌های تلفن همراه دوست به وب سایت‌هایی گفته میشود که طریق اکران آنها در گوشی دقیقا به عبارتی چیزی میباشد که در دسکتاپ کامپیوتر اکران داده می‌گردد. مشکلی که درباره با این نوع اینترنت‌تارنما‌ها وجود دارااست این میباشد که بعضی از عملکردها، بوسیله تلفن‌های همپا پشتیبانی نمی شود؛ به این ترتیب صاحبان این اینترنت‌وب سایت‌ها برای ساخت و ساز تعامل تولید کننده با مشتریان خویش بدون چاره به یاری تصاحب کردن از متخصصین نرم افزار‌نویسی اندروید یا این که ios می باشند تا نرم افزار‌های منحصربه‌فرد گوشی را برای آن ها پباده سازی کرده و پل ارتباطی فی مابین اینترنت‌وب سایت و یوزرها گوشی‌های هوشمند را ساخت‌و‌ساز نمایند.

اینترنت‌ وب سایت‌های با صرفه‌سازی گردیده برای گوشی

این نوع اینترنت‌وب سایت‌ها از نگاه پباده سازی و کارایی، وب سایت‌هایی توسعه یافته به‌شمار رفته و نقش بسیار متعددی در بهبود تجربه یوزرها اعمال می‌نمایند. با صرفه‌سازی اینترنت‌وبسایت برای گوشی بدین مضمون‌ میباشد که، وب سایت متبوع برای تنی چند از تلفن همراه‌های گوشی و تبلت‌ها به روش‌ی مخصوصی پباده سازی گردیده و بخش‌های متفاوت آن، در شیت‌های اکران کوچکتر نیز سعی و تلاش موردنیاز را دارا‌هستند. باصرفه‌سازی اینترنت‌وبسایت نیز باعث ارتقا ترازو بازدیدها گردیده و نقش بسیار پررنگی در صدر رفتن فروش انجام می‌نماید.

اینترنت‌ وب سایت ریسپانسیو یا این که واکنشگرا

اهمیت کسب و کار الکترونیک در بستر تلفن همراه و پیشرفت‌های انجام شده در قضیه ساخت سایت‌وبسایت‌های سازگار با تلفن همراه‌های هوشمند، سبب ساز تولید صورت جدیدی از ساخت سایت‌وبسایت گردیده‌است که ساخت و ساز تعامل تولید کننده و اثر گذار با همه‌ی یوزرها تلفن همراه‌های تلفن همراه را در مشت صاحبان کسب‌وکارهای اینترنتی قرار میدهد. این طرز، پباده سازی ریسپانسیو یا این که واکنشگرا اسم دارااست و یک نحوه بسیار انعطاف‌پذیر میباشد که سوای اعتنا به دستگاه گوشی، قابلیت مشاهده و به کارگیری‌ی باصرفه از اینترنت‌تارنما را برای یوزرها آماده می آورد.

چرا تمرکز روی بیزنس الکترونیک در بستر گوشی برای توفیق‌تان حیاتی میباشد؟


ساخت وب سایت‌های ریسپانسیو، با صرفه‌سازی اینترنت‌وب سایت برای موبایل و یا این که پباده سازی نرم افزار تلفن همراه، همه راهکارهایی برای توسعه و گسترش کسب و کار در بستر موبایل‌های هوشمند می باشند و نقش بسیار پررنگی در توفیق کسب‌وکار شما اعمال می‌نمایند؛ ولی برهان این اهمیت چه میباشد و چرا برای ضمانت توفیق کسب‌وکار آنلاین، می بایست روی کسب و کار الکترونیک در بستر تلفن همراه تمرکز فرمایید؟ اکتبر سال ۲۰۱۶ او‌لین باری بود که ترافیک موبایل به‌طور قانونی از ترافیک دسکتاپ پیشی گرفت و صاحبان مشاغل اینترنتی را به تاءمل طراحی وب سایت‌وبسایت‌های سازگار با اشکال گوشی و استارت بیزنس در بستر تلفن همراه انداخت. طبق پژوهش ها انجام شده، در ۳ سال قبل، ترازو یوزرها تلفن همراه‌های یاروهمدم بسیار بیشتر از یوزرها رایانه‌های رومیزی بوده و همین قضیه نیز صاحبان مشاغل را به سوی متخصصین اپلیکیشن‌ نویسی اندروید و دیگر سیستم‌های ادله تلفن همراه سوق داده تا از آنان برای پباده سازی نرم افزار‌های موبایل امداد بگیرند.

پیش‌بینی‌های انجام یافته درباره ی رویش ترافیک تلفن همراه در مقایسه با ترافیک دسکتاپ‌ که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد نیز جزو عواملی بود که منجر ارتقا وسعت کاری متخصصین اپلیکیشن‌ نویسی اندروید و ios گردیده و ترازو بالای سفارشات آنان برای پباده سازی گونه های نرم افزار اندروید و دیگر سیستم استدلال‌های تلفن‌های هوشمند را درپی داشت. گوگل در نهایی بیانات خویش درباره با اهمیت تمرکز روی بیزنس الکترونیک در بستر گوشی، آمار بسیار حرکت‌دهنده‌ای را منتشر کرده و گفته میباشد که: ۶۱ درصد از یوزرها بعداز تجربه‌ی تارنما‌های ناسازگار با گوشی، بعید میباشد که مجدد از آن وبسایت‌ها به کار گیری نمایند و ۴۰ درصد از این اشخاص نیز به‌محض کسب اینگونه تجربه‌ای، به سراغ وبسایت‌های حریف میروند! به عبارتی‌طور که می بینید، نقش تلفن‌های یار و همدم در توفیق کسب‌وکارهای اینترنتی بسیار بیشتر از آن چیزی میباشد که به لحاظ میرسد و دقت به نرم افزار‌ نویسی اندروید و بقیه سیستم‌ برهان‌ها برای پباده سازی نرم افزار تلفن همراه، یک ضرورت در دنیای امروزی مدرن به‌شمار می‌رود.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 388 تاريخ : شنبه 30 بهمن 1400 ساعت: 13:33


آزمایش پسرفت ( Regression Testing )
در‌این شیوه چک نرم افزار، عدم تأثیرگذاری تغییرات اخیر کد، بر تجهیزات طراحی اپلیکیشن نرم افزار، آیتم ارزیابی و تأیید قرار میگیرد. همان آزمایش رگرسیون مشمول یافت کردن اشکالات قابل انعطاف‌افزاری تازه، رگرسیون‌ها در نواحی سرگرم به عمل و غیر فعال، بعداز جاری ساختن کردن تغییراتی مانند باصرفه‌سازی، اجرا وصله و ساخت تغییر تحول در تنظیمات اپلیکیشن میباشد. تحلیل پسرفت را به دلایلی مانند تصحیح نواقص، رفع اشتباهات اجرایی، اضافه کردن تجهیزات تازه و تغییرات تازه در کد، جاری ساختن میدهند.

 

آزمایش استفاده ( Smoke Testing )
این آزمایش، یک آزمایش مقدماتی بررسی نرم افزار میباشد که بر روی ایجاد کرد اول‌ی نرم افزار اعمال میشود تا ثبات و آمادگی نرم افزار را برای چک مراحل و عمل‌های بعدی آزمایش، آیتم آنالیز قرار دهد. این آزمایش، هیچ تحلیل عمیقی را مشمول نمیشود بلکه عملکردهای اصلی را در حیث گرفته و گزینه آنالیز قرار میدهد. از آن‌جایی که‌این آزمایش بر روی ساختار نرم افزار جاری ساختن میشود، ما یحتاج میباشد که یک تعریف‌و‌تمجید نخستین از آن بکنیم. ساختار، یک ورژن از نرم افزار میباشد که هنوز در درحال حاضر آزمایش میباشد؛ آزمایش استفاده نیز به آنالیز خصوصیت‌های مهم شایان توجه در تشکیل داد نرم افزار می پردازد. نکته‌ی شایان توجه آن میباشد که آزمایش به کار گیری صرفا عملکردهای مهم و فارغ از جزئیات ظریف را گزینه نظارت قرار میدهد. ولی آزمایش استفاده در جستن سریع نواقص اپلیکیشن، اثر گذار و مؤثر میباشد. این آزمایش را می‌قدرت به امداد اتوماسیون و یا این که با به کارگیری از طریق دستی، اجرا اعطا کرد.

 

آزمایش کارآیی نرم افزار
این آزمایش، دربرگیرنده آنالیز‌هایی میباشد که برای سنجش معیار کارآیی نرم افزار به فعالیت می روند. این آزمایش‌ها عبارتند از:

آزمایش توشه:
برای سنجش واحد سنجش کارآیی سیستم در صورتی توشه آن به طور طبیعی باشد، به عمل می‌رود. توشه عبارت میباشد از تعداد میانگین یوزرها وصل گردیده به نرم افزار.

آزمایش فشار:
این آزمایش، برای تحلیل کارآیی سیستم در زمانی که حداکثر توشه به آن متصل باشد، استعمال میگردد.

آزمایش پایداری:
این نوع آزمایش برای چک واحد سنجش کارآیی نرم افزار، وقتی که به برهه زمانی زمان بر در تحت توشه قرار گرفته باشد، اعمال می شود.

به یاری آزمایش کارآیی شما می توانید یک ثبات معینی را برای نرم افزار خویش گزینش فرمائید. همینطور برای یافتن موقعیت رقابتی و مورد ها فساد احتمالی در مواقع بحرانی، این آزمایش، ضروری میباشد.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 279 تاريخ : چهارشنبه 27 بهمن 1400 ساعت: 13:01


پباده سازی و تشکیل داد نرم افزار یکی گرفتاری های بخش اعظمی طراحی اپلیکیشن از کسب و امور و مشاغل میباشد. سوال های متفاوتی درخصوص پباده سازی نرم افزار و فواید ان از طرف کسب و امور و مشاغل متعدد پرسیده می‌شود. در‌این نوشته ی علمی به نظارت بی نقص فواید یک نرم افزار برای تجارت شما خوا‌هیم پرداخت. همینطور در پایان نیز یکی شایسته ترین ماشین کرایه ای های پباده سازی نرم افزار را که میتواند یک نرم افزار استاندارد و با امکان های گوناگون را پباده سازی نماید، به شما معرفی میکنیم. با ما یار و همدم باشید.

 

چرا نرم افزار؟
این پرسش یک پاسخ تک پاراگراف ای ندارد و ادامه این نوشته‌ی علمی به تحلیل آن میپردازیم، البته عوارض مهم که منجر می‌شود ما نرم افزار را برای بیزنس خویش پباده سازی کنیم، عبارتند از:

نرم افزار منجر ارتقاء یوزرها شما می‌شود
نرم افزار سبب ساز خرید دوباره مخاطب از شما می گردد
پباده سازی نرم افزار، ROI تجارت شمارا ارتقا می‌دهد
با آگهی و نوتیفیکیشن فروش خویش را ارتقاء دهید
نرم افزار ارزان ترین کارمند شماست!
اخذ آمار ظریف از بیزنس و پیشرفت آن
حسابداری ظریف برای تجارت
رئیس ریلکس و سریع مشتریان و پرسنل
سرعت بیشتر اپ های گوشی نسبت به تارنما
این موردها بعضی از مهمترین عارضه ها ایجاد کرد نرم افزار بود. در‌پی به تحلیل هر مورد تحت عنوان مزیت های پباده سازی نرم افزار خوا هیم پرداخت.

 

نرم افزار سبب ساز ارتقاء یوزرها شما می‌گردد
یک نرم افزار به راحتی قادر است یوزرها شمارا ارتقاء دهد. با پباده سازی نرم افزار، اپلیکیشن خویش را درون استورهای نرم افزار متعدد مثلا کافه بازار، نرم افزار استور، گوگل پلی و ... منتشر میکنید. با تکثیر نرم افزار خویش باطن این استورها، در نصیب توضیحات نرم افزار خویش، سرویس ها و توضیحات جامعی از بیزنس خویش را ارائه میکنید.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 211 تاريخ : شنبه 23 بهمن 1400 ساعت: 13:55


در صورتی در ادامه گزینش لهجه اپ نویسی اندروید می باشید به نظرم طراحی اپلیکیشن در خصوص گویش کاتلین هم یک تحقق داشته باشید. لهجه نرم‌افزار نویسی کاتلین تحت عنوان یک لهجه قانونی دیگر برای اندروید معرفی گردیده‌است.
همچون جاوا، لهجه کاتلین هم در ماشین مجازی جاوا جاری ساختن میشود. تفاوت کاتلین با جاوا درین میباشد که ابهام‌های جاوا را ندارد و این یعنی که زبانی معمولی‌خیس برای یادگیری میباشد. همینطور خطاهایی مانند Null point exceptions و Excuses در کاتلین وجود ندارند. به صورت خلاصه در صورتی‌که او‌لین توشه میباشد که میخواهید اپ نویسی اندروید را استارت فرمایید، این گویش قادر است گزینش قابل قبولی برای شما میباشد. (گویش کاتلین را می قدرت جز شایسته ترین لهجه های نرم‌افزار نویسی نرم افزار دانست)

گویش نرم‌افزار نویسی کاتلین چقدر مختصر و اثر گذار میباشد؟
کاتلین اصولاً روی کاهش اندازه ی کدنویسی تمرکز داراست. بدین ترتیب عمل نرم افزار نویس و یوزرها آخری نرم افزار ریلکس خیس می گردد. در غایت اپلیکیشنی که بوسیله این لهجه مندرج میباشد حداکثر سود را با اشغال کمترین فضای ممکن خواهد داشت. گویش نرم‌افزار نویسی کاتلین قابل درک خیس است پس شل خیس می قدرت از آن استفاده کرد.لهجه نرم‌افزار نویسی کاتلین به جهت معمولی بودن سینتکس ، عدم وضوح کمتری داراست براین اساس ایفا پروژه را برای گسترش دهنده ی برنامه ریلکس خیس و سریعتر می نماید.با اعتنا به اینکه اندازه ی کدها کمتر گردیده می اقتدار اذعان کرد احتمال بروز خطاهایی همانند null pointer exception را کاهش میدهد.

 

یکسری وقت پیش، برنامه نویس ها نرم افزار های اندروید خبر مسرت بخشی را شنیدند. درین مجال بود که انتظارها به انتها رسید و گوگل به طور رسمیً اذعان کرد که از گویش نرم‌افزار نویسی کاتلین، که یک لهجه نرم افزار نویسی برای ساخت‌و‌ساز اپ های اندرویدی قادر می‌باشد، پشتیبانی می نماید و این منجر شد تا این لهجه جزو شایسته ترین گویش های اپلیکیشن نویس اندروید خواهد شد.

مسلما کاتلین شایسته ترین نقطه آغاز برای مبتدیان میباشد و با کاتلین هم می‌اقتدار از اندروید استودیو بهره برد. با این وجود هنوز هم نمی‌توانیم بگوییم لهجه‌هایی زیرا C# یا این که Unity بی آلایش‌خیس می باشند و همینطور پشتیبانی از این لهجه‌ها نسبی میباشد.
با این اکنون، کاتلین مسلما جز شایسته ترین‌ها میباشد و میتواند سهل وآسان ترین ورودی برای یادگیری نرم‌افزار نویسی اندروید باشد. حتی این احتمال وجود داراست که‌این گویش نرم‌افزار نویسی، روزی تحت عنوان گویش اولیه گوگل گزینش گردد.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 254 تاريخ : پنجشنبه 21 بهمن 1400 ساعت: 14:06


تشکیل داد و پباده سازی نرم افزار گوشی در دنیای امروز که تلفن همراه‌های هوشمند طراحی اپلیکیشن به ابزاری حیاتی در معاش اشخاص تبدیل گردیده‌اند، دانش و هنری میباشد که مانند هر دانش و هنر دیگری دارنده تعدادی قواعد و اصول خاص میباشند که در طول مبادرت به پباده سازی، می بایست مدنظر قرار بگیرند.

 به همین خواسته به دنبال با بعضا از مهمترین نکات در‌این ارتباط آشنا خوا‌هیم شد.

آشنایی مخاطبان و یوزرها
اولی و مهم ترین نکته که در یادگرفتن پباده سازی نرم افزار تلفن همراه گزینه تأکید قرار میگیرد، نیاز به آشنایی ظریف از مخاطبان و یوزرها میباشد. وصال بدین آشنایی سبب میشود که بتوان به یک مقصود و استراتژی مشخص برای پباده سازی نرم افزار دست پیدا کرد. به جرأت می‌اقتدار اعلام‌کرد که‌این نکته، مهمترین نکته در پباده سازی و ایجاد کرد نرم افزار تلفن همراه میباشد زیرا پروسه بعدی درین پروسه بر طبق داده ها و داده‌های این مرحله به اعمال در می آیند. اگر که بتوان به آشنایی صحیح از یوزرها دست پیدا کنیم، میتوانیم با برطرف کردن نیازهایشان، آنان را به یوزرها همیشگی نرم افزار تبدیل کنیم.

پباده سازی برای هر دو سیستم برهان اندروید و iOS
تک تک تلفن همراه‌های هوشمندی که در عالم ساخت و ساز و عرضه میگردند با این دو سیستم دلیل به دست یوزرها می‌رسند و در‌صورتی‌که که تنها برای یک کدام از این سیستم‌های ادله، نرم افزار پباده سازی کنیم، درصد قابل توجهی از یوزرها را نادیده گرفته و نمی‌توانیم سرویس ها خویش را به آنها عرضه کنیم.

هدایت و راهبری استفاده کننده
در یادگرفتن پباده سازی نرم افزار تلفن همراه یکی نکاتی که بر روی آن تأکید می گردد، Navigation نرم افزار میباشد. بدین مضمون‌ که هدایت و راهبری یوزرها در اپلیکیشن بایستی به طور به طور کامل روشن و به سادگی صورت پذیرد. به کار گیری از دکمه‌ها با وضوح بالا و خصوصیت‌های مطلوب، به کارگیری از اصطلاحات قابل شعور و درک و عدم همپوشانی (Overlap) آیتم‌های جان دار در پیکربندی اپ و پررنگ کردن خصوصیت‌های اساسی و تازه نرم‌افزار به عنوان مثال مواقعی می‌باشند که دقت به آنان در پباده سازی میتواند یوزرها را مشغول یک اپ کاربردی نماید.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 196 تاريخ : سه شنبه 19 بهمن 1400 ساعت: 14:06


یک سری زمانی‌ست که تجربه کاربری تحت عنوان یکی نقاط مرکزی پروسه گسترش اینترنت طراحی اپلیکیشن شناخته می شود. این مسئله پایین تاثیر یک‌سری فاکتور متعدد بوده میباشد، سرعت بار گذاری صفحه های، امکان خوانایی، به کارگیری‌پذیری و پباده سازی مواقعی از این فاکتورها به شما میروند. البته حالا جدای از هر چیز دیگری با ارتقاء فرایند به کار گیری از گوشی برای کاوش در سطح وب، به کار گیری از دسکتاپ‌ها کمتر گردیده، بدین ترتیب هر وب سایت می بایست سازگار کردن خویش با تلفن همراه را در حق تقدم قرار دهد. 

امروزه به کار بستن از یک قالب واکنشگرای موبایلی و ابزارهایی مانند Google Mobile Frendly Test برای اخذ بیشترین پیشنهادات باصرفه‌سازی تارنما بسیار سهل وآسان میباشد. البته در صورتی ما بخواهیم گام‌های بیشتری را برداریم و عالی فعالیت کنیم چه؟ برای این قضیه شما میتوانید نرم افزار‌های PWA را بسط دهید، این نرم افزار‌ها تجربه بسیار نو‌تری را به یوزرها موبایلی‌تان می دهند.

نرم افزار‌های پیش‌رونده یا این که PWA چه می‌باشند؟
تا قبل از این به طور بدون نقص درباره با اینترنت‌نرم افزار‌های پیش‌رونده در راکت (درین مقاله) کلام کرده‌ایم، البته برای یاد‌آوری خوب نیاز میباشد که یکبار دیگر درباره با آن گفته خواهد شد. 

PWA یک اهرم در دنیای تکنولوژی‌های اینترنت امروزی میباشد که خصوصیت‌هایی مشابه به خصوصیت‌های نرم افزار تلفن همراه را برای ما صحیح می‌نماید. برخلاف سایت‌های موبایلی سنتی، یک PWA برای بار گذاری محتوای نو نیاز به جدید‌سازی مجموع محتوا ندارد و حتی به طور آفلاین نیز امکان دسترسی را مهیا می‌سازد. آن ها همینطور قابلیت و امکان نصب را دارا‌هستند به‌این معنی که به آسانی می‌اقتدار یک شورت کد از آن ها را به برگه اساسی گوشی‌تان بیاورید. 

PWA تکنولوژی میباشد که پتانسیل تبدیل شدن به یکی‌از اصلی ترین تکنولوژی‌های دنیای تلفن همراه را در آینده دارااست. این زمینه را صحیح یکسری سال پیشین در سال ۲۰۱۵ گوگل مطرح نمود. ولی درین مقطع هنگامی کوتاه نیز PWA توانسته که اعتنا متعددی را به خودش جلب نماید. گسترش و مراحل ایجاد کرد بی آلایش آن یکی عوارض این محبوبیت میباشد. 

در‌این مقاله قصد داریم به شما ۷ ابزار را معرفی کنیم که با به کارگیری از آنان می توانید یک نرم افزار پیش‌رونده را با خصوصیت‌های منحصربه‌فرد توسع دهید:

1. RWA.rocks

زمانی وارد دنیای بسط یک PWA میگردد نخست نیاز میباشد که فهم و شعور جامعی از خصوصیت‌هایی که قدرت جاری ساختن را دارااست بدست بیاورید. 

برای مشاهده کردن نرم افزار‌های پیش‌رونده به طور زنده ما تارنما PWA.rocks را سفارش میدهیم، در‌این تارنما نرم افزار‌های پیش‌رونده در یک‌سری گروه‌بندی متفاوت ارائه گردیده است. بازی، خرید، کانال‌های اجتماعی و مواقعی دیگر. در‌این سایت می توانید آینده PWA را برای خودتان پیش بینی بزنید و با مشاهده مثال‌ها از آن ها الهام بگیرید.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 280 تاريخ : دوشنبه 18 بهمن 1400 ساعت: 13:37


شما میتوانید بلافاصلهً نرم‌افزار خویش را به طور آنلاین بروزرسانی کرده و تمامی طراحی اپلیکیشن چیز را در باطن آن تغییر و تحول دهید، فارغ از آن که اپلیکیشن خویش را برای بروزرسانی زمانبر با اپل یا این که گوگل ارسال فرمایید. BiznessApps همینطور راهی راحت برای ساخت‌و‌ساز محتوای تبلیغاتی آماده می‌نماید. وبینار‌های هفتگی درباره ی چگونگی ایجاد کرد اپ‌های قشنگ برای گوشی با به کارگیری از بستر BiznessApps به یاروهمدم دسترسی به صد‌ها فراگیری و نوشته‌علمی برای یاری به آسانتر کردن فرایند شغل، وجود داراست.

۹ - AppMakr
AppMakr یک پلتفرم ساخت نرم‌افزار ساخت و ساز نرم افزار میباشد که به کلیه اشخاص قابلیت می دهد نرم‌افزار‌های iOS، اندروید و HTML5 را سوای نیاز به علم اپلیکیشن نویسی تهیه و تنظیم نمایند. این مجموعه در سال ۲۰۰۹ تأسیس شد و به تازگیً به وسیله Infinite Monkeys خریداری شد، حال یکی‌از مطرح ترین سیستم استدلال‌های نشر نرم افزار‌های موبایلی در سراسر عالم را تشکیل می دهد. آن ها اظهار داشتند که آنان نحوه مهم ساخت و ساز یک نرم افزار میباشند.

 

شما می توانید با به‌روزرسانی‌های نامحدود، اپلیکیشن‌هایی را به دلخواه خویش اجرا دهید و از یک‌سری خصوصیت مثلا نوتیفیکیشن‌ها، آلبوم عکس با رزولوشن بالا، به‌روز رسانی بی واسطه، پخش موسیقی و ویدئو، اتاق‌های گپ، مخلوط Google Maps، روز‌نگار اتفاق افتاد‌های مشترک، خرید باطن اپ‌ای و مورد ها دیگر استعمال نمایید.

شما مجموع اپ‌های خویش را از روش داشبورد پیگیری می کنید، به راحتی ظواهر و سعی اپلیکیشن را سفارشی میکنید، محتوا را با زبانه‌ها اضافه میکنید، اپ خویش را در طی حقیقی و واقعی پیش‌اکران می کنید و با یک کلیک آن را در بازار‌ها منتشر میکنید. یک خصوصیت گران قدر فیس‌ای میباشد که تمامی اپلیکیشن‌ها فارغ از تبلیغات، حتی آفریننده تارنما گوشی، هیچ تبلیغاتی را در خویش مکان نداده‌اند.

۱۰ - ShoutEm
ShoutEm یک تولیدکننده اپ را با رئیس بدون نقص محتوا، ابزار‌های کارکشته جذب مخاطب و آیتم‌های درآمدزایی، هم پا با یک روند نشر یک پارچه ارائه می دهد. کلیه این‌ها گرد هم آمده میباشد تا حدوداً برای هر سناریوی ایجاد کرد نرم افزار، یک راه‌حل مستحکم ارائه گردد.

 

آفریننده رابط مورد‌های سفارشی‌سازی متعددی را ارائه می دهد و هر نرم‌افزار را می‌اقتدار با منابع محتوای مو جود مانند وردپرس، رخ‌بوک، توئیتر و مورد ها دیگر به طور کاملً یک دست کرد. آیتم‌های درآمدزایی گوناگون بدان مضمون‌ میباشد که شما می توانید با‌گاز یک جریان درآمد از نرم افزار خویش ساخت و ساز نمائید، یک تجربه بیزنس الکترونیکی، اشتراک‌های داخل نرم افزار، معاملات و کوپن‌ها را با پشتیبانی از همگی کانال‌های تبلیغاتی مهم ارائه نمایید.

می توانید اپلیکیشن‌های خویش را زیر اکانت توسعه و گسترش‌دهنده خویش در iTunes و گوگل پلی منتشر فرمایید و اپلیکیشن یا این که محتوای خویش را در طی حقیقی وواقعی به‌روز فرمائید. ShoutEm همینطور برای باور از نرم افزار شما مدام از به‌روزرسانی‌های تازه iOS و اندروید، به‌روزرسانی خود کار ساده را ارائه میدهد.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 194 تاريخ : شنبه 16 بهمن 1400 ساعت: 14:28


روانشناسی در پباده سازی نرم افزار با اینکه بی آلایش میباشد؛ طراحی اپلیکیشن البته نقش مهمی می تواند در طریق و ساختار نرم‌افزار گوشی و اینکه چه‌گونه یک اپلیکیشن مطلوب و کاربرپسند بسازیم را انجام نماید. برهان مهم تفاوت برنامه ها، استعمال همین دانش در پباده سازی میباشد.

آشنایی خوی یوزرها و محاسبه آن، او‌لین گامی میباشد که می بایست پیش از آغاز فنی پباده سازی در لحاظ گرفته گردد. این شیوه و شیوه بیشتر از اینکه یک گزینه فنی باشد، یک مهم اصلی در تشکیل داد و پباده سازی میباشد و مهمترین قدم توفیق نرم‌افزار در جذب یوزرها و هدایت آنان برای به کارگیری شل میباشد. در واقع در شرایطی‌که در پی یک پباده سازی تجربه کاربری فوق‌العاده‌ای برای کاربرانتان می‌باشید، به اصول روانشناسی اپلیکیشن نویسی تلفن همراه خویش اهمیت متعددی دهید.

تعریف‌و‌تمجید روانشناسی پباده سازی نرم افزار
اقداماتی که طراح تجربه کاربری بایستی پیش از کد نویسی و کشیدن طرح به خواسته شعور چگونگی ساختار و قرار دادن المان‌ها و در انتها چگونگی پیمایش با محاسبه خلق و خوی یوزرها اجرا دهد را گویند. همان دیگر، خواسته از روانشناسی در پباده سازی؛ یعنی رعایت اصول و قواعدی میباشد که استفاده کننده را تشویق به به کار گیری از نرم‌افزار می‌نماید و در غایت منجر رضایت آنها میشود.

سه عنصر مایحتاج در سبک­های رفتاری

سه عنصر مایحتاج و حیاتی که هر طراح نرم افزار بایستی پیش از استارت در بررسی خلق یوزرها هم پا با دیگر اعضای دیگر در لحاظ بگیرد، عبارت‌اند از:

·        علت: به چه شکل می‌اقتدار استفاده کننده را تشویق به دانلود یا این که پیمایش کرد؟ اپلیکیشن گوشی شما، چه داده ها یا این که موردها ارزشمندی به کاربرانتان میدهد؟ آیا اپلیکیشن شما و المان‌های داخلی آن، دقت یوزرها را به طور مطلوب قادر است جلب نماید؟

·        بضاعت: یوزرها با نرم افزار شما چه کاری میتوانند ایفا دهند؟ آیا فهم و شعور کلی نرم‌افزار و طریق پیمایش آن راحت میباشد؟ آیا به کارگیری از اپلیکیشن برای یوزرها از نگاه هزینه و مجال به صرفه میباشد؟

·        تحریک: چه هنگامی می‌قدرت یوزرها را تشویق به اجرا عمل کرد؟ چه طور می‌اقتدار یوزرها را تحریک به خرید یا این که کار متبوع کرد؟

اصول نخستین روانشناسی پباده سازی نرم افزار
اصول روانشناسی در نرم افزار صفحه ارایی و UX ناشی از آنالیز و تحقیقاتی میباشد که بر روی مغز، احساسات درونی و علت شخصی انجام یافته میباشد؛ یعنی این اصول با ساختار درونی و فکری آدم می بایست دارای ارتباط باشد و هر چه تکنیک‌های فنی به عمل گرفته گردیده با این اصول منطبق داشته باشد، نرم‌افزار شما حرفه ای خواهد بود. 5 اصل اصلی و ابتدایی عبارت‌اند از:

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 134 تاريخ : پنجشنبه 14 بهمن 1400 ساعت: 13:41